مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 23:052015-09-01بين الملل

اروپا مرحله دوم مبارزه با مهاجرت غیر قانونی را در مدیترانه آغاز می کند


منابع موثق روز سه شنبه اعلام کردند اتحادیه اروپا قصد دارد به طور مستقیم علیه شبکه های قاچاق انسان در دریای مدیترانه وارد عمل شود.

دریاسالار انریکو کردندینو (Enrico Credendino)، فرمانده نیروهای اتحادیه اروپا برای مبارزه با مهاجرت غیر قانونی در دریای مدیترانه، دو ماه بعد از آغاز این ماموریت به 28 کشور عضو اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد مرحله ای تهاجمی تر را علیه قاچاقچی هایی که به عبور دادن مهاجران غیرقانونی از مدیترانه اقدام می کنند، آغاز کنند.

تاکنون این ماموریت به نظارت بر شبکه های قاچاق انسان در آب های بین المللی که از سواحل لیبی به عبور دادن مهاجران غیر قانونی به اروپا مبادرت می کردند می پرداخت.

کاترین ری، سخنگوی اتحادیه اروپا در امور خارجی اعلام کرد بر اساس ارزیابی های نظامی، دریا سالار انریکو کردندنیو پیشنهاد کرد با پیروی از حقوق بین الملل قابل اجرا، به مرحله دوم ماموریت اقدام کنیم که این امر به این معنی است که در این مرحله عملیات در آب های آزاد انجام شود .

در چهارچوب مرحله دوم این ماموریت ناوهای جنگی اروپا به طور ملموس می توانند به بررسی، تجسس، توقیف و تغییر مسیر کشتی های مظنون و ارائه خدمات به مسافران مبادرت کنند اما به شرطی که به آب های سرزمینی لیبی وارد نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا مرحله دوم مبارزه با مهاجرت غیر قانونی را در مدیترانه آغاز می کند

اروپا مرحله دوم مبارزه با مهاجرت غیر قانونی را در مدیترانه آغاز می کند