مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 22:462015-09-01اجتماعي

فارس گزارش می دهد احتمال وقوع سیل گسترده در سوادکوه


بارندگی دیروز و امروز در سوادکوه نگرانی ایجاد سیل در رودخانه تالار را فراهم کرده و احتمال سیل گسترده از نیمه شب وجود دارد.

- " از شهرستان سوادکوه، بارش باران در سوادکوه می تواند مقدمه سیل باشد که حجم و گستردگی آن متفاوت است.

تخریب واحد های ساختمانی و خسارت به واحد های دامی و کشاورزی و زیر ساخت های شهرستان سوادکوه تجربه آخرین سیل این شهرستان بود که فرو ریختن 3 مجتمع ساختمانی در شهر زیراب باعث حساسیت عمومی به موضوع بارندگی شده است و دیگر بارش باران برای مردم سوادکوه و شهر زیراب خوشایند نیست.

بارش باران امروز باعث آب گرفتگی معابر و تخریب برخی از جاده های روستایی را به وجود آورده است و بر طبق آخرین اطلاعات دریافتی سیل گسترده ای از ساعت های پایانی امشب در حال ورود به رودخانه تالار از مسیر ولو پی است.

* آماده باش در شهرداری زیراب محمود اعتصامی شهردار زیراب با اشاره به آمادگی کامل این شهرداری برای مقابله با سیل، گفت: دیروز و امروز در شهرداری زیراب اعلام آماده باش کامل شده است تا با سیل احتمالی مقابله شود.

وی با اشاره به اینکه بارش باران امروز باعث آب گرفتگی در معابر و خیابان ها و برخی از منازل شده است، افزود: پیش بینی های لازم برای مقابله با سیل احتمالی با توجه به امکانات و تجهیزات شهرداری زیراب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد احتمال وقوع سیل گسترده در سوادکوه

فارس گزارش می دهد احتمال وقوع سیل گسترده در سوادکوه