مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 20:412015-09-01ورزشي

پرس: هیچ غرامتی پرداخت نخواهد شد


مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در یک برنامه زنده ورزشی از شبکه ملی اسپانیا گفت: هیچ غرامتی در مورد پرونده دخه آ پرداخت نخواهد شد.

- "، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در یک برنامه زنده تلویزیونی از شبکه ملی اسپانیا تصریح کرد: باشگاه رئال مادرید هرگز در پرونده دخه آ مقصر نیست و اگر یوفا و فیفا هیچ همکاری با ما ندارند و مقامات لالیگا هم در این روزها به یادشان افتاده که باید کاملا منظم و قانونمند باشند، ما هم همین گونه خواهیم بود، قانون می گوید که باشگاه منچستریونایتد مدارک مربوط به ثبت اطلاعات دخه ا و ناواس را به ما با تاخیر فرستاده و دیگر کاری از دست ما بر نمی آمد.

پرس با اشاره به بیانیه باشگاهش درخصوص پرونده دخه آ گفت: باشگاه منچستریونایتد علی رغم درخواست های ما، تا صبح روز گذشته حاضر به مذاکره برای انتقال دخه ا به مادرید نشد؛ با این حال باشگاه رئال مادرید ضمن آگاهی از دشواری های موجود برای چنین معامله ای در روز آخر نقل و انتقالات، حاضر به گفتگو شد.

وی ضمن قرائت بخشهایی از بیانیه باشگاه رئال مادرید این طور ادامه داد: ساعت 00:28 بامداد از سوی TMS فیفا، دعوتنامه ای برای پرکردن اطلاعات مربوط به دخه آ دریافت کردیم؛ در حالیکه بر خلاف انگلیس، در اسپانیا زمان نقل و انتقالات تمام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس: هیچ غرامتی پرداخت نخواهد شد

پرس: هیچ غرامتی پرداخت نخواهد شد