مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 20:362015-09-01بين الملل

طیف سعدالحریری معترضان لبنانی را کودتاچی خواند


جریان المستقبل وابسته به سعدالحریری از متحدان عربستان در لبنان با رد درخواست معترضان برای استعفای وزیران کشور و محیط زیست که وابسته به این طیف هستند، - "،رسانه های عربی از درخواست تحصن کنندگان در ساختمان وزارت محیط زیست لبنان برای استعفای دو وزیر دولت لبنان خبر دادند.

خبرنگار شبکه اسکای نیوز عربی در مقابل ساختمان وزارت محیط زیست لبنان در خبری فوری اعلام کرد تحصن کنندگان در ساختمان وزارت محیط زیست لبنان خواستار استعفای وزیر کشور و وزیر محیط زیست لبنان شده اند.

این در حالی است که فراکسیون پارلمانی المستقبل که وزیران مغضوب معترضان وابسته به این تشکل است، با درخواست آنها برای استعفای دو وزیر مخالفت کرده است.

فراکسیون وابسته به سعدالحریری با تشبیه تلویحی معترضان به کودتاچیان اعلام کرد"ورود معترضان به ساختمان وزارت محیط زیست، به نفع کسانی است که به هرج و مرج متوسل می شوند و هرگونه فشار برای برکناری هر وزیر به این شیوه کودتاگرانه را رد می کند.

" این در حالی است که نهادالمشنوق وزیر کشور لبنان گفته است همچنان 14 معترض در داخل وزارت محیط زیست حضور دارند و گفت وگو برای اینکه آنها به صورت مسالمت آمیز خارج شوند،ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیف سعدالحریری معترضان لبنانی را کودتاچی خواند

طیف سعدالحریری معترضان لبنانی را کودتاچی خواند