مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 19:202015-09-01سياسي

نیروی انتظامی در مقابل قانون شکنی می ایستد


نیروی انتظامی این افتخار را دارد که مقتدرانه در مقابل هرگونه قانون شکنی و هر حرکتی که موجب سلب آسایش مردم می شود، - می ایستد و افتخار این را دارد که پناهگاه و امین مردم است و این بالاترین سرمایه ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان اظهار کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی به دلیل پیشرفت هایی که داشته و استکبارستیزی که در مردم و مسوولان ماست، مورد طمع همه جهانخواران بوده و به دلیل امنیتی که دارد، مورد تهاجم دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه های بسیار علیه جمهوری اسلام تصریح کرد: این توطئه ها همواره به دلیل هوشیاری امام و مقام معظم رهبری، هماهنگی بین مردم و مسوولان و حضور نیروهای مسلح خنثی می شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که این امنیت و ثبات را به هم زده و امنیت اجتماعی ما را خدشه دار کنند ادامه داد: استان کرمان به دلیل نزدیکی با برخی از کشورهایی که متاسفانه ثباتی در آنها نیست، در معرض تهدیدات زیادی قرار دارد و کرمان با وجود مشکلاتی از جمله ترانزیت مواد مخدر، تردد اتباع غیرمجاز و حضور اشرار اما یکی از استان های امن و آماده برای مقابله با هر شیطنتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی در مقابل قانون شکنی می ایستد

نیروی انتظامی در مقابل قانون شکنی می ایستد