مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 18:312015-09-01اجتماعي

از سوی شورا و شهرداری بابل 23 منتخب کنکور سراسری سال 94 تجلیل شدند


از سوی شورا و شهرداری بابل از 23 منتخب کنکور سراسری سال 94 تجلیل شد.

- " از شهرستان بابل، فرماندار بابل بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری این شهرستان، اظهار کرد: افتخار ما حضور در جمع فرهیختگانی است که شهرستان به وجودشان افتخار می کند، بابل شهری است که با وجود استعدادها و ظرفیت های علمی و معلمان توانمند، قادر است بیش از این در سطح کشور بدرخشد.

محمدتقی عباسپور افزود: در این همایش ابتدا باید از این نخبگانی که با پشتکار و انگیزه از ظرفیت درونی خود استفاده کردند، تقدیر کرد و هم از معلمانی که قدرت و توانمندی پاسخگویی به نخبگان را داشته و توانستند چنین چهره های شاخصی را بپرورانند.

فرماندار بابل با تقدیر از خانواده این برگزیدگان، خانواده را مهم ترین عنصر موفقیت بچه ها برشمرد و تصریح کرد: این اقدام هوشمندانه شورا و شهرداری بابل که زمینه پرورش و شکوفایی چنین استعدادهایی را ایجاد کرده، ارزشمند و قابل تقدیر است.

رییس شورای اسلامی شهر بابل نیز اظهار کرد: این اصل که توانمندی انسان با هم متفاوت بوده یک باور عمومی و غیر قابل انکار بوده و عده ای جزو برترین های جامعه محسوب می شوند.

مرتضی کاردگر افزود: این نخبگان به سبب قابلیت های خود وظایف سنگینی به دوش دارند و باید مسئولانه تر در این مسیر گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی شورا و شهرداری بابل 23 منتخب کنکور سراسری سال 94 تجلیل شدند

از سوی شورا و شهرداری بابل 23 منتخب کنکور سراسری سال 94 تجلیل شدند