مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 18:212015-09-01بين الملل

ظریف: دنیا باید با جمهوری اسلامی ایران با زبان تکریم صحبت کند


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای تونسی خود ضمن تشریح روند و نتایج توافق هسته ای خاطرنشان کرد این توافق نشان داد که دنیا باید با جمهوری اسلامی ایران با زبان تکریم صحبت کند.

- "، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی دیدار با السیب البکوش وزیر خارجه تونس مسائل مربوط به روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

دکتر ظریف در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط خوب دو کشور اظهار داشت: تعامل سیاسی بین گروه های مختلف و تونس، نمونه قابل توجهی است که سایر کشورهای اسلامی نیز می توانند از این تجربه استفاده کنند.

وی ضمن تشریح روند و نتایج توافق هسته ای خاطرنشان کرد این توافق نشان داد که دنیا باید با جمهوری اسلامی ایران با زبان تکریم صحبت کند.

وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد مذاکرات ما منحصر به موضوع هسته ای بود و ما عمیقا اعتقاد داریم حل و فضل مسائل منطقه باید در بین خود کشورهای منطقه صورت پذیرد.

ظریف با اشاره به اهمیت گفتگو و تقویت همکاری بین کشورهای اسلامی، افزود: آنچه در منطقه جاری است، جنگ شیعه و سنی نبوده بلکه نبرد اصلی بین افراطگرایی و اعتدال است و اقتضا می کند همهکشورهای اسلامی در یک جبهه علیه افراطگرایی و فرقه گرایی متحد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: دنیا باید با جمهوری اسلامی ایران با زبان تکریم صحبت کند

ظریف: دنیا باید با جمهوری اسلامی ایران با زبان تکریم صحبت کند