مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 17:212015-09-01سياسي

سردار اشتری: آماده مقابله با هر شیطنتی هستیم


نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کاملی که بر دشمن دارند آماده مقابله با هر شیطنتی هستند.

- " از کرمان، سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: امروز کشور ما به دلیل امنیتی که دارد مورد تهاجم همه بیگانگان است و به دلیل پیشرفت ها و استکبارستیزی مردم و مسئولان مورد طمع بیگانگان قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را نمی خواهند، بیان کرد: ایران توانسته بعد از پیروزی انقلاب همه توطئه ها را خنثی کند.

اشتری ادامه داد: اگر مروری به وقایع پس از انقلاب داشته باشیم، متوجه اینکه چه توطئه هایی علیه انقلاب شده، می شویم و این به دلیل هوشیاری امام راحل و مقام معظم رهبری و آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی و هماهنگی مسئولان و حضور مردم بود که این توطئه ها خنثی شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند که امنیت و ثبات کشور را به هم بزنند و امنیت اجتماعی ما را خدشه دار کنند، تصریح کرد: استان کرمان به دلیل نزدیکی با برخی کشورها که ثبات لازم را ندارد در معرض خطر است و در محور ترانزیت مواد مخدر از جنوب شرق به شمال و غرب قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: آماده مقابله با هر شیطنتی هستیم

سردار اشتری: آماده مقابله با هر شیطنتی هستیم