مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 17:152015-09-01حوادث

سیل در شاهرود قربانی گرفت


" مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان سیل در مجن، تاش و شاه کوه شاهرود خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر این سیل یک نفر از روستاییان جان خود را از دست داده است.

احمد طاهری در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بارش باران از حوالی ساعت 13و 30 امروز 10 شهریورماه در منطقه آغاز و با جاری شدن سیل آسیب های زیادی به زیرساخت ها و از جمله زیرساخت های کشاورزی، راه و آب برق منطقه وارد کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان سیل در مجن، تاش و شاه کوه شاهرود خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر این سیل یک نفر از روستاییان جان خود را از دست داده است.

وی از قطع آب و برق روستاهای این منطقه خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر برق روستاییان وصل شده اما همچنان قطعی آب در منطقه وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از اعزام نیروهای امدادی به منطقه سیل زده خبر داد و افزود: تمامی نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان زیرنظر معاون استاندار و فرماندار شاهرود در منطقه حضور دارند و در حال خدمات دهی به سیل زدگان هستند.

طاهری با بیان اینکه هم اکنون تردد در منطقه وجود دارد تصریح کرد: مشکلی در خدمات رسانی به روستاییان وجود ندارد و رفت و آمد نیروهای امدادی از طریق محور توتستان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در شاهرود قربانی گرفت

سیل در شاهرود قربانی گرفت