مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 16:512015-09-01دانش

امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و صندوق کارآفرین امید


تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق کارآفرین امید منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عصر امروز تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کارآفرین امید در محل صندوق کارآفرین امید منعقد شد.

دلیری معاون معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در این مراسم گفت: یکی از مسائل اصلی کشور بحث اشتغال است چرا که ما با درصد زیادی از بیکاران فارغ التحصیل از دانشگاه ها مواجه هستیم دانشگاه هایی هستند که مدرک صادر می کنند و برای جوانان ایجاد توقع برای اشتغال در کاری هم شان با خودشان می کنند.

وی به سفرهای استانی ستاری اشاره کرد و گفت: در سفرهای استانی آمارهای روسای دانشگاه ها از تعداد فارغ التحصیلان نجومی است و این افراد بیشتر به دنبال اشتغال در دستگاه های دولتی هستند ما باید تحصیلات آموزش یا هدفمند کنیم و در آموزش عالی آموزش را به طرف فعالیت های تجربی سوق بدهیم تا دانشجو پس از فارغ التحصیلی با کسب تجربه وارد کار شود.

معاون معاونت علمی ریاست جمهوری در ادامه به تاسیس مراکز شتاب دهی و نوآوری در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ورود دانشجویان به این مرکز با یک دوره استارتاپ ویکند می باشد که در این دوره سه روزه دانشجویان ایده های خود را مطرح می کنند و ایده برتر برای تولید نمونه انتخاب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و صندوق کارآفرین امید

امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و صندوق کارآفرین امید