مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:162015-09-01اقتصادي

پروژه احداث بزرگ ترین کارخانه تولید کلر شوشتر آغاز شد


پروژه ساماندهی بند میزان با اعتباری 17 میلیارد ریال در بحث رفاه مردم و جذب گردشگر در کنار رودخانه کارون به طول 7 کیلومتر و بزرگ ترین کارخانه تولید کلر توسط بخش خصوصی و حمایت صندوق توسعه ملی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز با حضور استاندار خوزستان و معاون صنایع کوچک و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و دو پروژه مهم عمرانی در شوشتر کلنگ زنی شد.

سید محمد سادات ابراهیمی در آیین کلنگ زنی پروژه های شهرستان شوشتر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار کرد: عملیات ساخت بزرگ ترین کارخانه تولید کلر با اعتبار 180 میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با مساحت 40 هزار متر مربع آغاز شد.

وی افزود: میزان اشتغال زایی این مجموعه در واحد کلر آل کالی فعلی 300 نفر به طور مستقیم و 1400 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی می کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند با اشاره به پتانسیل های گردشگری در شوشتر بیان کرد: شهرستان شوشتر در زمینه گردشگری و تاریخی از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار و 50 درصد از آثار تاریخی خوزستان در شهرستان شوشتر است.

عضو فراکسیون گردشگری در مجلس گفت: ما باید تلاش کنیم تا گردشگران داخلی و خارجی با سازه ها و مکان های تاریخی شوشتر و گتوند بیشتر آشنا شوند و قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث بزرگ ترین کارخانه تولید کلر شوشتر آغاز شد

پروژه احداث بزرگ ترین کارخانه تولید کلر شوشتر آغاز شد