مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:162015-09-01سياسي

اسلامی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی شد


حمیدرضا اسلامی به عنوان مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراسم تودیع و معارفه مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با حضور معاون فنی و فناوری های نوین و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع انتقال خون کشور برگزار شد.

در این مراسم بهادر کاظمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انتقال خون با اشاره به اهمیت فعالیت های حیاتی انتقال خون به تشریح وضعیت منابع، اقدامات و پیگیری های جاری در راستای رفع و کاهش محدودیت های موجود پرداخت و اظهار کرد: جابه جایی مدیران در مقاطع مختلف اجتناب ناپذیر است.

در پایان این مراسم از تلاش های سیما حقیقی در مدت تصدی مسئولیت مدیرکلی این مجموعه تقدیر و حمیدرضا اسلامی به عنوان مدیرکل انتقال خون استان معرفی شد.

اسلامی تا پیش از این مسئولیت های مختلفی در حوزه های اداری، پشتیبانی و نظارتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همچنین اخیرا رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام را در کارنامه فعالیت های خویش داشته است.

انتهای پیام/3138/غ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی شد

اسلامی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی شد