مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:152015-09-01اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری رسانه ای شبکه تلویونی بازار و انجمن لوازم خانگی


شبکه تلویزیونی بازار (سیمای جمهوری اسلامی ایران ) و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران امروز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شبکه بازار در این تفاهم نامه که به امضای دکتر مجتبی باطبی مدیر شبکه بازار و دکتر حبیب الله انصاری دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران رسید ، دو طرف بر تولید برنامه های کارشناسی ، آموزشی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی در قالب برنامه های تلویزیونی تأکید کردند.

هدف از این تفاهم نامه حمایت از تولیدات داخلی و توسعه فرهنگ مصرف درست و گسترش بازار کالاهای ایرانی و همچنین فرهنگ سازی در جهت رفتار صحیح خرید و انتخاب کالا در میان مصرف کنندگان با افزایش آگاهی مردم از معیارهای انتخاب مناسب در هر رده کالایی اعلام شده است.

ترویج استفاده از خدمات مجاز و ایمن با آموزش عمومی و معرفی شرکت های معتبر داخلی با تولید برنامه های مشترک و ارائه به مخاطبان شبکه بازار از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران 160 عضو دارد که می تواند با تولید خود 75 درصد نیاز بازار به کالاهای گوناگون در حوزه صنایع لوازم خانگی را تأمین کند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی هم پیش از این با بیان اینکه صادرات این محصولات رو به افزایش است ،گفته است : کیفیت بخشی از محصولات داخلی در سطح جهانی است و خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری رسانه ای شبکه تلویونی بازار و انجمن لوازم خانگی

امضای تفاهم نامه همکاری رسانه ای شبکه تلویونی بازار و انجمن لوازم خانگی