مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:112015-09-01اقتصادي

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی استان مرکزی


فرماندار اراک با بیان اینکه مهارت آموزی مددجویان بهزیستی استان مرکزی در اولویت قرار گیرد گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان مرکزی در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین بختیاری ظهر امروز در نشست اقتصادی استان مرکزی با محوریت عملکرد بانک های عامل، با اشاره به اینکه باید در راستای ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت بهزیستی گام برداشته شود، اظهار داشت: مددجویان تحت حمایت بهزیستی نسبت به مددجویان تحت حنایت کمیته امداد امام(ره) تسهیلات کمتری را دریافت می کنند که باید این مهم مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات بانکی بین مددجویان این دو نهاد حمایتی به درستی انجام نمی شود و پرداخت تسهیلات اعتباری به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به مراتب کمتر از مددجویان کمیته امداد است که این مهم باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و بازنگری شود.

فرماندار اراک تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دولت و سیاست های بانک مرکزی باید در راستای ارائه تسهیلات به مددجویان این دو نهاد حمایتی گام برداشته شود و بانک های خصوصی که در استان مرکزی فعالیت دارند، با سیاست های مالی و اعتباری دولت خود را همسو کنند و مطابق با این مهم اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی استان مرکزی

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی استان مرکزی