مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 15:062015-09-01ورزشي

رییس فدراسیون شمشیربازی: فعالیت در حوزه شمشیربازی بسیار دشوار است


فعالیت در حوزه شمشیربازی بسیار دشوار است.

- " از ارومیه، فضل الله باقرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: شمشیربازی رشته ای است که علیرغم ظرفیت های بالایی که دارد مهجور واقع می شود و همین امر سبب شده تا علاقمندان کمتری به سمت آن روی بیاورند.

وی با بیان اینکه شمشیربازی قدیمی ترین ورزش دنیا محسوب می شود، افزود: فعالیت در حوزه شمشیربازی بسیار دشوار است چون با توجه به کمبود منابع مالی فدراسیون ها باید اسپانسر جذب کنند ولی اکثر حامیان مالی به دنبال رشته هایی مانند والیبال و فوتبال هستند و کمتر کسی در چنین رشته هایی هزینه می کند.

باقرزاده گفت: شمشیربازان ایران پتانسیل بسیار بالایی در این رشته دارند و بسیاری از آنها مانند طاهر عاشوری توانسته اند به مقام های قهرمانی در آسیا دست پیدا کنند اما بعدها این قهرمانی ها حفظ نشده است و بازیکنان نتوانسته اند به مقام های بالاتری دست پیدا کنند یا حتی همان رتبه های قبلی را حفظ کنند.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: به علت کمبود منابع مالی و نبود اسپانسر فدراسیون امکان جذب مربیان خارجی و تراز اول را ندارد و همین امر سبب می شود تا تکنیک بازیکنان ما در یک سطح باقی بماند در حالی که بقیه کشورها پیشرفت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون شمشیربازی: فعالیت در حوزه شمشیربازی بسیار دشوار است

رییس فدراسیون شمشیربازی: فعالیت در حوزه شمشیربازی بسیار دشوار است