مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:262015-09-01سياسي

امام جمعه ایذه: غفلت طیف های سیاسی موجب بی اعتقادی مردم به نظام می شود


متاسفانه گاها طیف های سیاسی در غفلت به سر می برند و درصدد دفع همدیگر بر می آیند که این کار موجب بی اعتقادی مردم به نظام می شود.

- " از ایذه، حجت الاسلام سید کمال موسوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان با اشاره به نقش اساسی نیروی انتظامی در سطح منطقه اظهار کرد: نیروی انتظامی مجموعه ای ارزشمندی است که بسیاری از مشکلاتی را که در سطح منطقه به وجود می آید با درایت خود مدیریت می کند.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین در مورد خدمت کردن افزود: کار و مسئولیت هایی که در اختیار افراد قرار می گیرد یک امانت است که پس از مدتی پس گرفته خواهد شد، و خوشبخت کسی است که بتواند از طریق این امانت و خدمتگزاری صحیح برای خود بهشت بسازد.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک نظام الهی برای سعادت بخشیدن به بشر محقق ساختند خاطرنشان کرد: خوشا به حال کسانی که در این نظام الهی به خدمت صادقانه مشغول هستند، زیرا کوچکترین خدمت در آن بزرگترین پاداش را درپی خواهد داشت.

موسوی اضافه کرد: متاسفانه گاها طیف های سیاسی در غفلت به سر می برند بدون توجه به کاری که در حال انجام آن هستند درصدد دفع همدیگر بر می آیند، که این کار موجب کم رنگ کردن نظام و بی اعتقادی مردم به آن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایذه: غفلت طیف های سیاسی موجب بی اعتقادی مردم به نظام می شود

امام جمعه ایذه: غفلت طیف های سیاسی موجب بی اعتقادی مردم به نظام می شود