مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:212015-09-01اقتصادي

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان از ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در سال جاری در استان خبر داد.

- " از املش، محمدرضا پارسی ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای مسکن مددجویی بهزیستی در این شهرستان اظهار کرد: تعداد 113 واحد مسکن مددجویی در هفته بهزیستی در گیلان افتتاح شده است.

وی به افتتاح 101 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در هفته دولت امسال در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون 214 واحد مسکن مددجوی بهزیستی در استان افتتاح شده است.

پارسی از ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در سال 94 در گیلان خبر داد و بیان کرد: واحدهای مذکور با کمک بهزیستی و خیران، سهم آورده مددجو و تسهیلات پرداختی در حال ساخت است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، بیشترین واحدهای مسکن مددجویی افتتاح شده در هفته دولت امسال را در شهرهای آستارا، ماسال، تالش و رشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سه واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه هم زمان با هفته دولت امسال در املش افتتاح شده است، تصریح کرد: ساخت 700 واحد مسکن مددجویی با مشارکت بنیاد مسکن به سهمیه بهزیستی گیلان اضافه شده و 452 نفر مددجو برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

پارسی به افتتاح شش واحد مسکن مددجویی در انزلی اشاره کرد و گفت: مبلغ 400 میلیون ریال به صورت بلاعوض از طریق بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویی مذکور پرداخت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان