مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:162015-09-01سياسي

نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور برگزار شد


نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور با حضور مشاور معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو "، نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور با حضور مشاور معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

در این نشست علیرضا جدیان، مشاور معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت محور اصلی برگزاری این نشست ها را بحث برنامه ریزی، بهره وری و تبادل تجربیات بین دانشگاه های هم گروه و همجوار بیان کرد.

در ادامه محمد پنبه چی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز برگزاری این جلسات را فرصتی قابل توجه جهت بهره برداری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر ساماندهی پایش ها و سیاست گذاری، بررسی و اخذ چالش ها و فرصت های موجود در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: این نشست به منظور بررسی نتایج کارشناسی های بعمل آمده از چالش های مورد اشاره در سایر دانشگاه های علوم پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور برگزار شد

نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور برگزار شد