مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 13:102015-09-01بين الملل

لاوروف:غرب درخواست سرنگونی بشار اسد را کنار بگذارد


وزیر امور خارجه روسیه از غرب خواست پیش شرط سرنگونی بشار اسد رییس جمهور سوریه را برای مبارزه با تروریسم در این کشور کنار بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، سرگیی لاوروف در سخنرانی خود در بنیاد روابط بین الملل وابسته به وزارت امور خارجه روسیه در مسکو افزود: درخواست از بشار اسد برای کناره گیری از قدرت به عنوان مقدمه مبارزه با تروریسم در سوریه مسئله ای مفید و واقع بینانه نیست.

لاوروف گفت: بعضی از شرکای روسیه همچنان بر این پیش شرط اصرار دارند که ما از آنها می خواهیم تا این خواست خود را کنار بگذارد.

زیرا در این صورت مبارزه با تروریسم کارآیی بیشتری خواهد داشت.

با وجود سخنان غربیها، بشار اسد همچنان رییس جمهور قانونی سوریه است.

وی خاطر نشان کرد: آنها تلاش می کند هر مسئله مربوط به حل بحران سوریه را به کنار رفتن بشار اسد از قدرت مرتبط کنند، زیرا می گویند رییس جمهور قانونی سوریه نیست.

این همان شیوه ای است که برای کنار زدن صدام حسین و معمر قذافی هم به آن متوسل شدند، اما ریاست جمهوری بشار اسد کاملا قانونی است.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: طرحی را که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در دیدار با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه در ماه ژوئن گذشته ارائه کرد مربوط به متحد کردن تلاش همه طرف هایی است که خطر بزرگ گروه داعش و دیگر گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف:غرب درخواست سرنگونی بشار اسد را کنار بگذارد

لاوروف:غرب درخواست سرنگونی بشار اسد را کنار بگذارد