مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 12:552015-09-01فناوري

معاون وزیر ارتباطات : پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه امسال صادر خواهد شد


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص زمان ورود اپراتور مجازی تلفن همراه به کشور گفت: امسال ، موافقت اصولی با فعالیت اپراتورهای مجازی صادر می شود و در نهایت صدور پروانه آنها منوط به کسب توافق با اپراتورهای موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سمیا به نقل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان با بیان اینکه بررسی درخواستها شروع شده است، افزود: تاکنون 51 شرکت درخواست ارائه داده اند.

وی گفت: پس از ارائه موافقت اصولی، اپراتورهای مجازی شش ماه فرصت دارند با اپراتورهای موبایل به توافق برسند و در مرحله بعد پروانه صادر می شود.

عمیدیان با اشاره به اینکه اپراتور مجازی در زمان کوتاهی شروع به کار می کند، گفت: از 51 متقاضی، به هر تعدادی که امتیاز حد نصاب را کسب کنند، موافقت اصولی داده می شود.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محدودیتی در تعداد اپراتورهای مجازی ندارد، افزود: فعالیت تعداد بیشتر اپراتورهای مجازی مساوی است با رقابت بیشتر، که مطلوب است، اما کسب تمام شرایط کار دشواری است و به نظر نمی رسد تعداد زیادی قادر باشند تا آخرین مرحله و کسب توافق با اپراتور پیش بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات : پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه امسال صادر خواهد شد

معاون وزیر ارتباطات : پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه امسال صادر خواهد شد