مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 12:012015-09-01پزشكي

با حضور معاون وزیر بهداشت بزرگترین سایت شیمی سنتز کشور در کرمانشاه افتتاح شد


دومین سایت شیمی سنتز و اتاق تمیز کشور با حضور معاون وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد.

- " از کرمانشاه، دومین سایت شیمی سنتز و اتاق تمیز کشور با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت درمان و آموزش پزشکی کشور پیش از ظهر امروز در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این مرکز بزرگترین سایت تولید مواد سنتزی دانشگاهی با تکنولوژی و ارزش افزوده است که در فاز اول سه داروی پرامی پکسول، دونپزیل هیدروکلراید و دولوکسین برای تولید انتخاب شده است.

عملیات ساخت سایت تولید مواد موثره دارویی مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال 92 آغاز و اعتبار 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی دانشگاه و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به آن اختصاص داده شد.

سایت شیمی سنتز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شامل دو فاز است که فاز اول آن شامل تغییر کاربری ساختمان های موجود به فضای قابل استفاده برای سایت و اتاق تمیز و اجرای کامل تاسیسات بوده و فاز دوم شامل اجرای اتاق تمیز و تکمیل سایت است که هم اکنون آماده تجهیز نهایی و واگذاری به شرکت های دانش بنیان دانشگاهی واجد شرایط است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: باید دانشگاه را از ستاد اجرایی به یک مرکز پژوهش محور تبدیل کرد و در همین راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون وزیر بهداشت بزرگترین سایت شیمی سنتز کشور در کرمانشاه افتتاح شد

با حضور معاون وزیر بهداشت بزرگترین سایت شیمی سنتز کشور در کرمانشاه افتتاح شد