مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 11:512015-09-01پزشكي

معاون تحقیقات وزارت بهداشت: 80 درصد بیماری های کشور غیرواگیر است


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 80 درصد بیماری های کشور را غیرواگیر برشمرد و گفت: 50 درصد بیماری های غیرواگیر مربوط به قلب و عروق است.

- " از کرمانشاه، رضا ملک زاده لحظاتی پیش در مراسم افتتاح بزرگ ترین سایت تولید مواد سنتزی دانشگاهی با تکنولوژی و ارزش افزوده بالا در کشور (شیمی سنتز)، اظهار کرد:  دانشگاه ها باید به دنبال کارآفرینی باشند.

ملک زاده کارآفرینی را یکی از مسائل بنیادی در کشور عنوان کرد و گفت: این مرکز همچون یک کارگاه با استفاده از خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه آموزش ها در دانشگاه ها باید خلاقانه باشد که موجب تحول می شود، افزود: کرمانشاه باید در نوآوری پیش قدم باشد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: مرکز شیمی سنتز در کرمانشاه به عنوان دومین شهر و سومین مرکز (پس از دانشگاه علوم پزشکی و شهید بهشتی تهران) افتتاح شده است.

این مسئول با بیان اینکه 9 اتاق تمیز در سطح کشور داریم، عنوان کرد: برنامه ریزی برای افتتاح تدریجی این پروژه ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین بار است که دانشکده های داروسازی فرصت را به فناوران داده اند، ادامه داد: باید ارتباط بین دانشگاه های رازی و علوم پزشکی برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون تحقیقات وزارت بهداشت: 80 درصد بیماری های کشور غیرواگیر است

معاون تحقیقات وزارت بهداشت: 80 درصد بیماری های کشور غیرواگیر است