مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 11:162015-09-01سياسي

وزارت امور خارجه نسبت به سیاست ها و استراتژی های دولت مکار انگلیس هوشیار باشد


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد ضمن بیان این نکته که وزارت امور خارجه باید نسبت به سیاست ها و استراتژی های دولت مکار انگلیس هوشیار باشد، - گفت: امروز این سوال پیش می آید که چرا یک سال پیش دولت انگلستان اقدام به بازگشایی سفارت خود در ایران نکرده و امروز نزدیک به انتخابات اقدام به چنین کاری کرده است.

عماد کاشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" با اشاره به این که پس از توافقات هسته ای شاهد آن هستیم که پیام هایی از داخل و خارج از کشور منعکس می شود، گفت: در داخل مسئولان می گفتند به محض انجام توافق سرمایه و تکنولوژی به ایران سرایز و در نهایت پیشرفت صنعت حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که کشورهای غربی و خاصه انگلستان در صنایع اساسی و مادر هیچگاه سرمایه گذاری نمی کنند و به طور مشخص انگلستان در این چند سال تنها در حوزه بانکی و آن هم با سرمایه 70 تا 90 میلیون دلار در سال سرمایه گذاری کرده است.

این فعال دانشجویی ضمن یادآوری این که رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند که پیشرفت کشور با تکیه بر ظرفیت های درون محقق خواهد شد، تصریح کرد: دولت به جای توجیه اشتباهات خود به فکر رونق تولید باشد.

در سایه پیروی از منویات رهبر انقلاب است که اوضاع کشور بهبود می یابد، نه تکیه بر تکنولوژی وارداتی از غرب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه نسبت به سیاست ها و استراتژی های دولت مکار انگلیس هوشیار باشد

وزارت امور خارجه نسبت به سیاست ها و استراتژی های دولت مکار انگلیس هوشیار باشد