مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 11:162015-09-01سياسي

کارگاه تدوین برنامه راهبردی علم و صنعت برگزار شد


چهارمین برنامه مدون راهبردی دانشگاه علم و صنعت که در دست بررسی و تدوین می باشد دوره زمانی 1395 تا 1399 را در بر می گیرد و منطبق بر برنامه ششم توسعه کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، "کارگاه هم اندیشی طراحی و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه، چشم انداز 1414 و افق برنامه ای 1399؛ دوشنبه نهم شهریورماه 1394 با حضور رییس و هیات رییسه دانشگاه، دبیران و اعضای کمیته های تخصصی پشتیبان در تدوین برنامه راهبردی و تعدادی از خبرگان دانشگاه در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.

این کارگاه هم اندیشی در دو بخش عمومی و نشست های تخصصی برگزار شد.

در بخش عمومی آنکه با حضور دکتر پوررستمی (مدیر کل برنامه و بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و دکترمرجانی (مدیر گروه مطالعات تطبیقی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی) برگزار شد؛ ابتدا دکتر برخورداری (رییس دانشگاه)، ضمن خیرمقدم گویی به حاضران و تبریک ایام میلاد، به تذکر چند نکته حایز اهمیت در تدوین برنامه پرداخت.

رییس دانشگاه گفت: در کشور ما و به تبع آن در دانشگاه، معمول این است که برنامه ای نوشته و تصویب می شود ولی در طول زمان برنامه، عموما مسئولان سلیقه خود را به برنامه ارجح می دانند و تقید چندانی به آن نشان نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تدوین برنامه راهبردی علم و صنعت برگزار شد

کارگاه تدوین برنامه راهبردی علم و صنعت برگزار شد