مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 10:412015-09-01فرهنگي

یک کارگردان سینما و تئاتر: سرکشی از بیماران و نیازمندان نیمی از فعالیت هنری است


حضور در مراکز توان بخشی و سرکشی از کودکان بیمار، کوچک ترین کار و به نوعی خمس فعالیت هنری است.

- اسماعیل راد، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: جمعی از هنرمندان و فعالان هنری استان فارس روزهای جمعه هر هفته جهت سرکشی و دیدار با کودکان دچار بیماری در مراکز توان بخشی و درمانی حضور می یابند که در همین راستا مرکز توان بخشی خاتم الانبیا (ص) شیراز مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: در این دیدار استاد حبیب بختیار پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما، مهران امین لاری کارگردان تئاتر کودک، صادق کریم پور شاعر، طاهره شریفی و لینا مرشدی بازیگر و جمع دیگری از فعالان هنری و ادبی استان فارس و شیراز حضور داشتند.

کارگردان تله فیلم آخرین ماشین دنیا خاطرنشان کرد: با وجود خدماتی که ارائه می شود این مرکز توان بخشی کمبودهای فراوانی داشته و برای تأمین این موارد به همکاری و مساعدت مسئولان و خیران نیاز دارد.

راد اضافه کرد: بیش از 40 فرد نیازمند توانبخشی در این مرکز نگهداری می شوند و مسئولان مرکز با تلاش فراوان سعی در ارائه خدمات مناسب به این افراد دارند.

این فعال هنری بیان کرد: استاد بختیاری در همین زمینه بنا دارد با همکاری سایر هنرمندان، برنامه هایی شاد را برای بیماران مبتلا به ام اس و سایر افرادی که در مراکز توانبخشی شیراز نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگردان سینما و تئاتر: سرکشی از بیماران و نیازمندان نیمی از فعالیت هنری است

یک کارگردان سینما و تئاتر: سرکشی از بیماران و نیازمندان نیمی از فعالیت هنری است