مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 10:362015-09-01فرهنگي

اصفهان برند جشنواره فیلم کودک و نوجوان است


استاندار اصفهان به جشنواره فیلم کوتاه و نوجوان اشاره کرد و گفت: به شخصه تاکید بر برگزاری این جشنواره در استان اصفهان دارم، چرا که اصفهان برند جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رسول زرگرپور در دیدار با جمعی از عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان اصفهان اظهار داشت: هدف اصلی و آرزوی بزرگ من رساندن اصفهان به جایگاه تراز نخستین خود است و باید باور داشت که رسیدن به این جایگاه با حرف و شعار غیر ممکن است.

وی با تأکید بر اینکه برای رساندن اصفهان به جایگاه شایسته خود باید در همه زمینه ها، جایگاه تراز نخستین خود را پیدا کنیم، افزود: باید در همه مسائل هنری، رسانه، میراث فرهنگی و صنایع دستی به جایگاه والای خود دست یابیم و اگر در همه این مسائل موفق نشویم، نمی توانیم به جایگاه در شان اصفهان و مردم این استان دست یابیم.

استاندار اصفهان با اشاره به سند آمایش سرزمین و محورهای توسعه استان اصفهان بیان کرد: با تاکید رییس جمهور، ارتقای هنر به عنوان یکی از محورهای توسعه استان اصفهان قرار گرفته، چرا که شان و مقام اصفهان در این زمینه از همه استان های کشور بالاتر است.

وی به تشکیل شورای هنری در جلسه شورای فرهنگ عمومی اشاره و تصریح کرد: در این شورا از هر یک از رشته های هنری یک نفر شرکت می کند و با حضور استاندار به مسائل و مشکلات جامعه هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان برند جشنواره فیلم کودک و نوجوان است

اصفهان برند جشنواره فیلم کودک و نوجوان است