مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 10:312015-09-01دانش

اولویت برای بهبود وضعیت آزاد اندیشی؛ اصلاح مدیریت دانشگاه و فرهنگ است


در جلسه شورای علمی راهبردی هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، اولویت برای بهبود وضعیت آزاد اندیشی؛ اصلاح مدیریت دانشگاه و اخلاق و فرهنگ آزاد اندیشی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو "، جلسه 78 مجمع این هیأت در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

این جلسه با حضور برخی از اعضای این مجمع از جمله محمدرضا مخبر دزفولی دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، خسروپناه دبیر هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، روسای دانشگاه های مازندران، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فردوسی مشهد، علامه طباطبایی و پژوهشگاه های علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و برخی اعضای حقیقی از جمله علی معلم دامغانی و محمد علی کی نژاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، عوامل موثر در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در کشور توسط مهدی انتظاری معاون آزاداندیشی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره مورد بررسی قرار گرفت.

این عوامل بر اساس مطالعه میدانی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی ها و جمع آوری نظر تشکل های دانشجویی و اساتید دانشگاه با استفاده از پرسشنامه و مصاحبه تهیه و ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت برای بهبود وضعیت آزاد اندیشی؛ اصلاح مدیریت دانشگاه و فرهنگ است

اولویت برای بهبود وضعیت آزاد اندیشی؛ اصلاح مدیریت دانشگاه و فرهنگ است