مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 09:102015-09-01بين الملل

مشعل از رایزنی و گفتگو با رییس شورای ملی فلسطین خبر داد


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، از رایزنی با سلیم زعنون رییس شورای ملی فلسطین خبر داد و هدف از این رایزنی را تلاش برای تحقق وحدت و آشتی داخلی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سمای فلسطین، خالد مشعل در مراسمی در قطر با بیان این مطلب افزود: نیاز ما دموکراسی و انتخاباتی است که بر اساس آن نهادهای فلسطینی تقویت شوند، نیاز ما شراکت واقعی گروههای فلسطینی است اما امروز هر گروهی در حوزه های نظامی، سیاسی و امنیتی موضع خاص خود را دارد، همه این گروهها باید مسئولیت پذیر باشند و این مسئولیت پذیری باید درباره همه مناطق اعم از کرانه باختری، نوارغزه، اراضی اشغالی 1948 یا هر منطقه دیگری در فلسطین باشد.

رییس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه روز یکشنبه با سلیم زعنوان رییس شورای ملی فلسطین گفتگوی تلفنی داشته است، افزود: در این گفتگو بر اهمیت وحدت ملی تاکید شد زیرا هیچگاه بی نیاز از وحدت و آشتی نیستیم زیرا تا زمانی که وحدت نداشته باشیم جهان به ما احترام نخواهد گذاشت.

خالد مشعل خطاب به مردم فلسطین گفت: در رایزنی های اخیرمان مشخص شد شرایط به سود ماست و دشمن در اوج طغیانگری نیز زیانکار است، جایگاه اسراییل در جهان روند نزولی دارد و دیدگاه افکار عمومی جهان به اسراییل در حال عوض شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل از رایزنی و گفتگو با رییس شورای ملی فلسطین خبر داد

مشعل از رایزنی و گفتگو با رییس شورای ملی فلسطین خبر داد