مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 05:552015-09-01حوادث

مرگ زن 28 ساله د ر انفجار


انفجار و آتش سوزی که د ر یک منزل مسکونی د ر جنوب تهران رخ د اد ه بود ، منجر به مرگ زن 28 ساله شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهیختگان، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران د رباره جزییات این حاد ثه به فرهیختگان گفت: ساعت 15 یکشنبه حاد ثه انفجار د ر یک منزل مسکونی د ر خیابان مهران خانی آباد به سامانه 125 اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد ند .

او با بیان اینکه د ر طبقه اول یک خانه د و طبقه، به د لایل نامعلوم انفجار روی د اد ه بود ، افزود : شد ت انفجار به گونه ای بود که تمام د ر و شیشه های این خانه شکسته شد و د ر اد امه آتش سوزی روی د اد .

ملکی اد امه د اد : زمانی که آتش نشانان به محل رسید ند آتش د ر طبقه اول کاملا شعله ور شد ه و د ر حال سرایت به طبقه د وم بود .

وی با بیان اینکه آتش نشانان د ر د و گروه آتش را د ر هر د و طبقه خاموش کرد ند ، اضافه کرد : یک مرد 80 ساله د ر طبقه د وم د ر حالی که د ر محاصره آتش قرار د اشت توسط آتش نشانان نجات یافت و با توجه به مصد ومیت، این پیرمرد د ر اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

د ر طبقه اول نیز آتش نشانان جسم بی جان یک زن 28 ساله را مشاهد ه کرد ند که با تایید عوامل اورژانس مشخص شد ، به د لیل شد ت جراحات وارد ه و سوختگی، جان خود را از د ست د اد ه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ زن 28 ساله د ر انفجار

مرگ زن 28 ساله د ر انفجار