مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 02:212015-08-31اجتماعي

استان قم نیازمند استقرار صنایع سبز و سازگار با محیط زیست است


مدیرکل حفاظت محیط زیست قم بر لزوم راه اندازی و استقرار صنایع سبز و سازگار با محیط زیست گفت: وجود گسترده واحدهای صنعتی در محدوده شهر قم مسئله ای است که تنها با ورود سازمان حفاظت محیط زیست حل نمی شود.

- سید رحمان دانیالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم"، با اشاره به مخاطرات زیست محیطی واحدهای صنعتی ذوب سرب و فلزات در استان قم اظهارداشت: اعطای مجوز به واحدهای صنعتی و تولیدی آلاینده تنها با بررسی های کار شناسی صورت می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست قم بر لزوم راه اندازی و استقرار صنایع سبز و سازگار با محیط زیست در استان ادامه داد: وجود گسترده واحدهای صنعتی در محدوده شهر قم مسئله ای است که تنها با ورود سازمان حفاظت محیط زیست کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه با کمتر از 2 درصد از استعلامات احداث و استقرار واحدهای صنعتی مخالفت شده است، عنوان کرد: در پنج ماه نخست امسال بیش از 300 استعلام برای احداث، استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان صورت گرفته است.

دانیالی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با صنایع آلاینده ذوب سرب نیز طی 6 ماهه گذشته مجوز برای واردات سرب به استان قم صادر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم نیازمند استقرار صنایع سبز و سازگار با محیط زیست است

استان قم نیازمند استقرار صنایع سبز و سازگار با محیط زیست است