مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 23:302015-08-31سياسي

امیر سرتیپ اسماعیلی: گسترش پدافند هوایی در 3700 نقطه کشور


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: دو سامانه بینا و نظیر با موجها و طیفهای راداری بسیارمتنوع رونمایی امروز سه شنبه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ اسماعیلی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به فلسفه تشکیل قرارگاه پدافند هوایی از جمله تغییر ماهیت جنگها ، تغییر فن آوری و استقرار نیروهای فرامنطقه ای در اطراف کشور و ضرورت حفظ تجارب و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: برای حفظ این دستاوردها باید وحدت و یکپارچگی در پدافند هوایی و دفاع منسجم ایجاد می شد که مرکزیت تخصصی پدافند هوایی بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور گفت: فرمانده معظم کل قوا در 10 شهریور سال 87 دستور تفکیک پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش را صادر و تشکیل قرارگاه پدافند هوایی را ابلاغ فرمودند.

امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: تشکیل قرارگاه به این علت بود که اختیارات فرانیرویی داشته باشد و در قرارگاه عناصر پدافند هوایی از نیروهای سه گانه ارتش، نیروهای پدافند هوایی سپاه و حتی پاسگاههای نیروی انتظامی و بسیج مردمی در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه پس از تشکیل پدافند هوایی سیستمهای راداری، شنود اطلاعاتی و دوش پرتاب و سیستمهای دیدبانی و توپخانه ای در سه هزار و 700 نقطه کشور گسترش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ اسماعیلی: گسترش پدافند هوایی در 3700 نقطه کشور

امیر سرتیپ اسماعیلی: گسترش پدافند هوایی در 3700 نقطه کشور