مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 20:462015-08-31ورزشي

انتقاد از تاسیس دانشگاه شهرداری اهواز بدون مصوبه شورای شهر


وظیفه شهرداری اهواز تاسیس دانشگاه نیست و در همان ابتدا شروع به فعالیت مقرر شد این مرکز تنها مرکز علمی برای افزایش مهارت در امور شهری برای شهروندان و کارکنان شهرداری اهواز باشد نه دانشگاه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عصر امروز نودونهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با حضور اسماعیل احمدی، رییس دانشگاه شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه رییس دانشگاه شهرداری اهواز با انتقاد از عملکرد شورای شهر اهواز مبنی بر توان مساعدت بیش از پیش اعضاء این شورا درخواست مکانی جدید با وسعت بیشتر برای جذب بیشتر دانشجو به دانشگاه شهرداری اهواز را خواستار شد.

زیبا صالح پور، عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از درخواست تبدیل پارک بانوان شهر اهواز به دانشگاه شهرداری اهواز اظهار داشت: نیمی از شهروندان اهوازی متشکل از بانوان بوده و پس از یک سال از افتتاح این پارک به علت عدم وجود تجهیزات لازم به بهره برداری برای بانوان کلانشهر اهواز نرسیده است.

وی افزود: پارک بانوان شهر اهواز تنها مکان ورزشی برای بانوان کلانشهر اهواز بوده و از نظر زمانی و مالی تغییر کاربری آن به صلاح نیست.

محمدجواد رضوی، عضو شورای شهر اهواز با انتقاد شهرداری اهواز در امر ایجاد دانشگاه اظهار داشت: وظیفه شهرداری اهواز تاسیس دانشگاه نیست و در همان ابتدا شروع به فعالیت مقرر شد این مرکز تنها مرکز علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تاسیس دانشگاه شهرداری اهواز بدون مصوبه شورای شهر

انتقاد از تاسیس دانشگاه شهرداری اهواز بدون مصوبه شورای شهر