مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 19:462015-08-31دانش

شورای آموزش عالی در مشگین شهر تشکیل شود


با توجه به اینکه دانشگاه ها و مراکز علمی نقش و تاثیر بسزایی در تصمیم گیری ها دارند ضروری است تا شورای آموزش عالی در شهرستان مشگین شهر تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابراهیم امامی عصر امروز در نشست با مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه ها و مراکز علمی نقش و تاثیر بسزایی در تصمیم گیری ها دارند ضروری است تا شورای آموزش عالی در شهرستان مشگین شهر تشکیل شده و فعالیت کند.

وی با تشریح ابعاد مختلف توسعه شهرستان و اقدامات انجام شده در این راستا بیان کرد: انتظار می رود حضور و مشارکت اساتید دانشگاه ها در جلسات و تصمیم گیری های مهم در سطح شهرستان افزایش یابد چرا که این امر منجر به توفیقات بالا در این حوزه شده و توسعه هر چه بیشتر منطقه را با ارائه راهکارهای علمی زمینه ساز می شود.

فرماندار شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: دانشگاه ها نباید از رسالت اصلی خود که همانا تولید و ارائه راهکارهای علمی در راستای اجرای پروژه ها و مشارکت در تصمیم گیری ها بوده فاصله بگیرند بلکه باید با احساس مسئولیت بیشتری در این عرصه نقش آفرینی کنند.

امامی با اشاره به سفر وزراء و معاون علمی و فناوری رییس جمهور به منطقه افزود: نخستین نیروگاه زمین گرمایی ژئوترمال خاورمیانه قابلیت تبدیل به قطب علمی کشور را داشته و دانشگاه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای آموزش عالی در مشگین شهر تشکیل شود

شورای آموزش عالی در مشگین شهر تشکیل شود