مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:062015-08-31ورزشي

زمینه حضور فعال بانوان در عرصه های فرهنگی ورزشی فراهم می شود


مسئول ورزش بانوان نیروی زمینی سپاه گفت: زمینه حضور فعال بانوان در عرصه های فرهنگی ورزشی داخل و خارج از کشور فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافسانه یونسی ظهر امروز در حاشیه برگزاری بیستمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال های گذشته در استان های مختلف و در رشته های ورزشی متنوع با حضور فعال بانوان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت ها در شهرستان بروجرد عنوان کرد: بیستمین دوره این رقابت ها از امروز به مدت 4 روز در 6 رشته ورزشی با حضور 500 ورزشکار، سرپرست، مربی و داور در رشته های شنا، تیر اندازی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، والیبال و دارت در این شهرستان برگزار می شود.

مسئول ورزش بانوان نیروی زمینی سپاه بیان کرد: رشته های والیبال، تنیس روی میز و دارت در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و رشته شنا و تیر اندازی در کانون بسیج و آمادگی جسمانی در سالن شهید بروجردی این شهرستان برگزار می ٰشود.

یونسی به امکانات مطلوب شهرستان بروجرد در برگزاری این دوره از رقابت ها اشاره کرد و افزود: شهرستان بروجرد با دارا بودن آب و هوایی مطلوب و مساعد زمینه حضور ورزشکاران مختلف را از سراسر کشور فراهم آورده و به این ترتیب رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور فعال بانوان در عرصه های فرهنگی ورزشی فراهم می شود

زمینه حضور فعال بانوان در عرصه های فرهنگی ورزشی فراهم می شود