مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 14:012015-08-31اقتصادي

تکمیل طرح های آموزشی و کشاورزی پارس آباد پیگیری می شود


فرماندار شهرستان پارس آباد از برنامه ریزی کلان برای اجرا و تکمیل طرح های آموزشی و کشاورزی، آب و خاک، بهداشتی و معیشتی در شهرستان پارس آباد در کوتاه مدت و بلندمدت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه پارس آباد اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از 26 طرح و پروژه و تولیدی های کارآفرینی و اشتغالزایی با هزینه کرد و اعتبار و سرمایه گذاری بیش از 13 میلیارد تومان در شهر پارس آباد و بخش های تابعه برای افزایش رفاه و حل مشکلات مردم به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه ها و طرح های در دست اقدام دولت که در حال پیگیری است، بیان کرد: محقق شدن این پروژه ها نقش بسیار بزرگی در توسعه و آبادانی شهرستان ایفا می کند که باید با برنامه ریزی و خلق تصویر از آینده شهرستان آماده فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات رفاهی مناسب با آینده باشیم.

فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه آرامش حق مردم است، افزود: باید زمینه سازی و برنامه ریزی کنونی به گونه ای باشد که در آینده مردم شهرستان از شهر و روستا توسعه یافته همراه با صمیمیت و همدلی لذت برده و با آرامش در راستای اعطلای شهرستان و توسعه بیش از پیش فعالیت کنند.

احمدی ولایت فقیه را پرچم دار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و همدلی و هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های آموزشی و کشاورزی پارس آباد پیگیری می شود

تکمیل طرح های آموزشی و کشاورزی پارس آباد پیگیری می شود