مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 12:012015-08-31اقتصادي

کارخانه کفش در شهرستان دورود افتتاح می شود


کارخانه کفش شهرستان دورود با حضور معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می شود.

- سید فخرالدین رحمانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد"، اظهار داشت: کارخانه کفش ارجی امسال در هفته تعاون با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه کارخانه کفش ارجی، کارخانه احیاء شده کفش غزال سابق شهرستان دورود است، افزود: این کارخانه حدود یک ماه است که در حال تولید آزمایشی است کما اینکه در دو ماه گذشته از این کارخانه کفی کفش در چند مرحله به کشورهای افغانستان و آذربایجان صادرشده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان با بیان اینکه کارخانه کفش ارجی پنج خوشه تولید را در سطح استان تحت پوشش دارد، عنوان کرد: از این پنج ایستگاه تاکنون خوشه شهرستان های بروجرد، خرم آباد و کوهدشت به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در آینده به 300 میلیون تومان سرمایه در گردش نیاز دارد، بیان کرد: سرمایه ثابت آن از محل اداره فنی و حرفه ای استان لرستان است که تاکنون بالای 70 درصد ادوات این کارخانه را تأمین کرده است.

رحمانی تصریح کرد: از مجموعه کفش غزال که از 14 سال گذشته تعطیل بوده یک مرکز آموزش مهارت و جوار کارگاهی نیز برای ارتقاء و ایجاد مهارت کارکنان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کفش در شهرستان دورود افتتاح می شود

کارخانه کفش در شهرستان دورود افتتاح می شود