مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 12:012015-08-31اقتصادي

طرح مطالعاتی گردشگری جنوب زنجان تکمیل می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از پیشرفت 80 درصدی طرح مطالعات گردشگری جنوب زنجان خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه گردشگری زنجانرود بیش از 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

- " اظهار داشت: به منظور توسعه و بهبود فضای گردشگری در شهر زنجان تعدادی پروژه در این زمینه در دست مطالعه و اقدام است.

وی ابراز کرد: در جنوب زنجان دو پروژه گردشگری در نظر گرفته شده که یکی از آن ها پروژه گردشگری جنوب زنجان در زمینی به مساحت 250 هکتار است که انجام مطالعات آن برای ارائه طرح های مناسب، به مشاور واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نقشه برداری از 250 هکتار زمین در جنوب زنجان انجام شده است، گفت: این طرح در بعد مطالعاتی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی دیگر پروژه جنوب زنجان را ایجاد زیرساخت های گردشگری در ناحیه زنجانرود عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح 10 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه این طرح در کنار یک پل تاریخی اجرا می شود، بیان کرد: از مجموع اعتبارات پیش بینی شده تا کنون 7 میلیارد و 310 میلیون ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

وی در مورد اقدامات انجام شده در پروژه گردشگری زنجانرود ابراز کرد: تا کنون 2 هزار متر دیوار ساحلی، 2 هزار و 500 متر سنگ فرش و 2 هزار متر جدول گذاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مطالعاتی گردشگری جنوب زنجان تکمیل می شود

طرح مطالعاتی گردشگری جنوب زنجان تکمیل می شود