مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 11:512015-08-31ورزشي

شکست برابر مقاومت البرز، برای یاسین پیشرو لازم بود


رییس هیئت مدیره باشگاه یاسین پیشروی قم با بیان اینکه شکست برابر مقاومت البرز، برای یاسین پیشرو لازم بود گفت: باشگاه یاسین پیشرو از قهرمانان مدال آور ورزشی حمایت می کند.

- سید روح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم" اظهار داشت: از ابتدای ورود به عرصه ورزش با هدف حمایت از ورزشکاران و قهرمانان وارد کار شدیم و می خواهیم از قهرمانان و مدال آورانی که با دغدغه هایی روبرو هستند پشتیبانی کنیم.

وی افزود: با توجه به صحبت هایی که با مسئولان استانی در زمینه وضعیت امیر مهدی زاده قهرمان بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته کاراته داشتیم مقرر شد این قهرمان ورزش قم و کشور تحت حمایت مالی مجموعه یاسین پیشرو قرار گیرد.

رییس هیئت مدیره باشگاه یاسین پیشروی قم گفت: سعی کرده ایم دغدغه های مالی این ورزشکار رفع شود تا وی بتواند با تمرکز و توان بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا و نیز مسابقات معتبر ملی و بین المللی پیش رو شرکت و برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

حسینی بیان کرد: هدف مجموعه یاسین پیشرو این است که با ظرفیت های قهرمانی ورزشکاران مدال آور شناسایی شود و بتوانیم با توجه به توان خود از آن ها حمایت کنیم و ممکن است بتوانیم در آینده مدال آوران بیشتری پشتیبانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست برابر مقاومت البرز، برای یاسین پیشرو لازم بود

شکست برابر مقاومت البرز، برای یاسین پیشرو لازم بود