مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 11:512015-08-31ورزشي

ملی پوشان برای پاسداشت آب روی تشک می روند


با توجه به اهمیت موضوع آب و جایگاه ارزشمند آن، ملی پوشان آزاد و فرنگی کشتی ایران در مسابقات جهانی آمریکا با شعار «آب سرمایه ملی و کشتی ورزش ملی» به روی تشک می روند.

- "، رسول خادم در گفت و گو با سایت فدراسیون کشتی در تشریح این حرکت اجتماعی فرهنگی اظهار داشت: ضرورت آگاهی به مقوله آب و کمبود ذاتی آن امری است که همه ما باید با حساسیت ویژه ای به آن توجه داشته باشیم و به همین اعتبار، فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی ایران نیز همچون دیگر اقشار جامعه در این مسیر گام بر خواهند داشت.

خادم ادامه داد: کشتی به عنوان رشته ای که به عنوان ورزش ملی ایران به شمار می آید مورد توجه عموم مردم است و میلیون ها تن در ایران و جهان آن را دنبال می کنند و طبیعتا هنگامی که پیامی از سوی نام آوران این ورزش منتشر می شود به طور قطع مورد استقبال قرارخواهد گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا همچنین گفت: هدف ما حساس کردن جهانیان نسبت به خطر کمبود آب و مشکلاتی است که نبود آن برای شهروندان به همراه دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که برای انتقال برخی پیام ها نیاز به تبلیغات با هزینه گزاف نیست، افزود: گاهی یک پیام هرچند کوتاه می تواند نسل جوان و مردم را حساس کند و باعث شود تا عمیق تربه موضوعات توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان برای پاسداشت آب روی تشک می روند

ملی پوشان برای پاسداشت آب روی تشک می روند