مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 11:112015-08-31پزشكي

روزانه 7 تا 10 ایرانی در لیست انتظار دریافت عضو، جان خود را از دست می دهند


روزانه 7 تا 10 ایرانی از لیست انتظار دریافت عضو، جان خود را از دست می دهند که تنها راه نجات آن ها دریافت عضو از موارد مرگ مغزی است.

- " به نقل از تهران نیوز، واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ معاونت فرهنگی این واحد با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در گردهمایی کشوری اندیشه های آسمانی اقدام به دعوت از فعالان قرآنی در جهت پیوستن به جمع سفیران زندگی کرد.

در این طرح فرهنگی که با مشارکت بیش از 3000 فعال قرآنی از سراسر کشور برگزار می شود این افراد آمادگی خود را در جهت گسترش فرهنگ اهدای عضو در مساجد محله ی خود اعلام می کنند.

در خلال گردهمایی اندیشه های آسمانی که از تاریخ 31 مرداد تا 25 شهریور در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی شهر مشهد برگزار می شود؛ واحد اهدای عضو علاوه برآموزش های لازم در مورد مرگ مغزی و اهدای عضو به شرکت کنندگان با توزیع فرم هایی افرادی که داوطلب همکاری با واحد پیوند بیمارستان دکتر مسیح دانشوری هستند را به عنوان سفیر زندگی ( در زمینه فرهنگ سازی اهدای عضو) انتخاب می کند.

پس از پایان دوره و بعد از ارزیابی نهایی توسط معاونت فرهنگی واحد داوطلبان هر استان معرفی می شوند تا در مراحل بعدی و پس از ارائه آموزش های لازم از فرصت های بالقوه ایشان در راستای گسترش فرهنگ اهدای عضو بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 7 تا 10 ایرانی در لیست انتظار دریافت عضو، جان خود را از دست می دهند

روزانه 7 تا 10 ایرانی در لیست انتظار دریافت عضو، جان خود را از دست می دهند