مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 07:462015-08-31اجتماعي

مانور بازگشایی مدارس 25 شهریور در قزوین برگزار می شود


معاون آموزش متوسطه استان قزوین در رابطه با برنامه های بازگشایی مدارس امسال، گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس مانور مشترک بازگشایی مدارس با همکاری دستگاه های اجرایی قزوین 25 شهریور ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید پای نبرد شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که معاون وزیر آموزش و پرورش استان قزوین، استاندار قزوین، تعدادی از مسئولان و مدیران دستگا های اجرایی آموزش و پرورش استان قزوین حضور داشتند، اظهار داشت: مانور بازگشایی مدارس در قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس از اول مهر ماه امسال در استان قزوین برگزار می شود.

وی در رابطه با زمان برگزاری مانور بازگشایی مدارس استان قزوین، بیان کرد: با زمان بندی ها و رایزنی های صورت گرفته در 25 شهریور ماه امسال این مانور در مدارس سراسر استان قزوین با حضور پر شکوه دانش آموزان، مسئولان و مدیران برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین در رابطه با افراد شرکت کننده در این مانور، خاطرنشان کرد: این مانور با اهداف بسیاری در استان برگزار می شود که تمامی دبیران، دانش آموزان، مدیران و مسئولان اجرایی مدارس در مدارس سراسر استان قزوین حضور دارند.

پای نبرد در رابطه با برنامه ها و اهداف برگزاری مانور بازگشایی مدارس استان، عنوان کرد: این مانور با هدف کنترل برنامه سالانه و هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بازگشایی مدارس 25 شهریور در قزوین برگزار می شود

مانور بازگشایی مدارس 25 شهریور در قزوین برگزار می شود