مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 00:012015-08-30اقتصادي

توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه تامین مالی غیربانکی فراهم شود


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به اینکه باید توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه تامین مالی غیربانکی فراهم شود، گفت: متاسفانه تمام توجه به منابع مالی بانکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابوالفضل فلاحی در نشست استاندار البرز با فعالان اقتصادی استان که شامگاه یکشنبه در محل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد صادرات مورد تاکید جدی قرار گرفته است، اظهار داشت: سرمایه گذاری خارجی باید با توجه به انتقال تکنولوژی توسط سرمایه گذاران، شناسایی نیاز جامعه و تامین منابع مالی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه قریب به یک سال است مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان البرز راه اندازی شده است، افزود: وب سایت این مرکز نیز راه اندازی شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی البرز با تاکید بر اینکه امنیت سرمایه گذاری با ثبات اقتصادی فراهم و محقق می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا دولت اقدامات خوبی را انجام داده که از جمله مهم ترین آن کاهش و ثبات نرخ تورم در کشور است.

فلاحی با بیان اینکه باید اقدامات اساسی در زمینه توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه تامین مالی غیربانکی فراهم شود، یادآور شد: متاسفانه تمام توجه ها به سمت تامین مالی بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه تامین مالی غیربانکی فراهم شود

توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه تامین مالی غیربانکی فراهم شود