مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 00:012015-08-30اقتصادي

صنایع دانش بنیان در البرز تجاری سازی شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با اشاره به اینکه باید به فکر تجاری سازی صنایع دانش بنیان در استان البرز بود، گفت: باید به دنبال ایجاد بازار فروش و حضور در بازارهای جهانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعباداله کامکار در نشست استاندار البرز با فعالان اقتصادی استان که شامگاه یکشنبه در محل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه مشکلات بخش تولید بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تا کنون کارگروه های متعددی در راستای رفع موانع تولید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه جلسات بررسی و رفع موانع موجود در بخش تولید به طور مرتب و با برنامه ریزی در استان البرز برگزار می شود، افزود: در این جلسات از ایده و نظرات تولیدکنندگان در بخش های مختلف برای بهبود بخشیدن بخش صنعت و تولید بهره گرفته می شود.

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه در وهله نخست مشکلات استان در داخل استان برطرف می شود در غیر اینصورت در سطح کلان مورد بررسی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در دوران پسا تحریم البرز می تواند فرصت های خوبی را برای خود رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه به سبب ظرفیت های موجود و شرایط جغرافیایی ویژه شاهد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی در استان البرز هستیم، یادآور شد: باید به دنبال ایجاد بازار فروش و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دانش بنیان در البرز تجاری سازی شود

صنایع دانش بنیان در البرز تجاری سازی شود