مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 21:302015-08-30بين الملل

نبیه بری: به تلاش های خود برای آزادی امام موسی صدر ادامه می دهیم


رییس پارلمان لبنان با اشاره به این که روابط لیبی و لبنان تا زمان مشخص شدن سرنوشت امام موسی صدر و دو همراه وی عادی نخواهد شد بر ادامه تلاش های جنبش امل و دولت لبنان در عرصه منطقه ای و بین المللی برای آزادی امام موسی صدر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، نبیه بری در سخنان خود به مناسبت سی و هفتمین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر، در منطقه النبطیه در جنوب لبنان گفت: امام موسی صدر در پنجم ماه مه سال 1974 در جشنواره مقدماتی الصور جنبش امل پس از جشنواره بعلبک در بخشی از سخنان خود خواهان اجرای طرح لیطانی شد و همچنین خواهان احداث جاده صیدا-صور شده بود.

امروز می توانم بگویم که مرحله نخست طرح لیطانی اجرا شده و فعالیت برای اجرای مرحله دوم این طرح با همکاری مشترک کویت و لبنان آغاز شده است.

همچنین احداث این جاده از بیروت پایتخت لبنان به سوی جنوب این کشور در حال پایان یافتن است و امیدوارم تا دو سال دیگر این طرح به پایان برسد.

خواهان آن هستیم که دولت لبنان بر اساس نامگذاری و طبقه بندی شبکه راه های این کشور، جاده بیروت-ناقوره و الصور را به عنوان یک جاده بین المللی اعلام کند و به دلیل جایگاه و ارزش ملی امام موسی صدر خواهان آن هستیم که جاده بین المللی ظهران-صور-ناقوره به نام جاده و اتوبان امام موسی صدر نامگذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: به تلاش های خود برای آزادی امام موسی صدر ادامه می دهیم

نبیه بری: به تلاش های خود برای آزادی امام موسی صدر ادامه می دهیم