مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 21:062015-08-30سياسي

نماینده ولی فقیه در لرستان فوت حجت الاسلام کاظمی را تسلیت گفت


حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ علی آل کاظمی نماینده سابق مردم سلسله و دلفان در مجلس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: درگذشت محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی فرزند عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی(ره) سبب تاسف و تاثر گردید.

در ادامه این پیام آورده شده است: ایشان از همان ابتدای شروع نهضت امام خمینی(ره) همراه با علمای استان لرستان نقش موثری در انقلاب اسلامی ایفا نموده، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگر امامت جمعه، مجلس شورای اسلامی و دیگر مراکز علمی و فرهنگی فعالیت و خدمات ارزشمندی داشته است.

در پیام نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: تاسیس حوزه علمیه شهرستان پاکدشت، تحقیق و تالیف ده ها کتاب و مقاله از آثار ماندگار آن روحانی فاضل است که عمر پربرکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، تربیت طلاب و تقویت باورهای دینی مردم نموده است.

میرعمادی در پیام خود عنوان کرده است: اینجانب درگذشت این عالم فرزانه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، حوزه های علمیه و مردم ولایت مدار استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در لرستان فوت حجت الاسلام کاظمی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در لرستان فوت حجت الاسلام کاظمی را تسلیت گفت