مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 21:062015-08-30سياسي

امنیت ایران به دلیل ترس دشمن از ادامه دهندگان راه شهدا است


امروز همه دنیای کفر در مقابل اسلام ایستاده است و مرکز اسلام ناب نیز ایران اسلامی است و دشمن در تلاش بوده که فضای کشور ما را ناامن کند این در حالی است که امن ترین مکان دنیا به دلیل ابهت شهدا کشور ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه یک شنبه در مراسم دومین یادواره یک هزار شهید کارمند استان اصفهان با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدواند متعال می فرمایند که شهیدان زنده هستند و باید معنای واقعی شهادت برای مردم تبیین و معنا شود زیرا آنچه که فهم ما از شهادت است، مفهوم مردن و زنده بودن است.

وی با بیان اینکه ما انسان ها 2 بعد انسانی و حیوانی، ملکوتی و ناسونی داریم و در واقع 2 حیات داریم، گفت: حرکت به سوی خدا و حرکت دادن دیگران به سوی خدا از مصادیق انسان های زنده است و شهدا در همین مسیر حرکت کردند و در زمان حیات خود راه خدا را رفتند و با شهادت خود، دیگران را به حرکت در مسیر الهی هدایت کردند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا، گلزار ها و گلستان های شهدا و نام و نشام آنها ما را به یا خداوند متعال می اندازد و خلوص این شهیدان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هجوم به کشور ترسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایران به دلیل ترس دشمن از ادامه دهندگان راه شهدا است

امنیت ایران به دلیل ترس دشمن از ادامه دهندگان راه شهدا است