مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 20:462015-08-30اقتصادي

طرح «تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری» در ابهر شتاب گیرد


فرماندار ابهر با اشاره به بحران کم آبی این شهرستان گفت: اجرای طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری در شهرستان ابهر شتاب گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ولی الله ایمانی امروز در مراسم افتتاح طرح تجهیز اراضی روستای چرگر شهرستان ابهر به سیستم آبیاری نوین اظهار داشت: اجرای طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری مهم ترین اقدام در افزایش بهره وری بخش کشاورزی و صرفه جویی در منابع آبی است.

وی با اشاره به افت سطح آب های زیرزمینی شهرستان ابهر تصریح کرد: سال گذشته میزان افت سطح آب های زیرزمینی حدود 2 متر بوده که در مجموع به 26 متر رسیده است.

فرماندار ابهر با تاکید بر لزوم اجرای طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری توسط کشاورزان عنوان کرد: کشاورزان ابهری با جدی گرفتن بحران کم آبی شهرستان باید با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی نهایت همکاری را داشته و به توصیه های کارشناسان ذیربط در حین و بعد از تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری توجه کنند.

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در رشد و شکوفایی اقتصادی جوامع ابراز کرد: برای افزایش بهره وری و تولیدات بخش کشاورزی تجهیز اراضی به سیستم های نوین آبیاری می تواند بهترین راهکار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری» در ابهر شتاب گیرد

طرح «تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری» در ابهر شتاب گیرد