مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 19:012015-08-30اقتصادي

پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرعین به بهره برداری رسید


به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل 20 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از 49 میلیارد تومان در شهرستان سرعین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عاطف ناصری، فرماندار شهرستان سرعین در مراسم افتتاح نمادین پروژه های شهرستان سرعین در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین اظهار داشت: مهم ترین پروژه های افتتاح شده در هفته دولت آسفالت جاده های روستایی، گازرسانی به روستاها، اجرای طرح هادی و چندین پروژه اقتصادی است که به همت دولت یازدهم در سرعین به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در شهرستان سرعین اعلام آمادگی کرده اند، گفت: مسئولان شهرستان با تمام توان خود پیگیر فراهم کردن زیرساخت های این سرمایه گذاران هستند و از این سرمایه گذاران استقبال می کنند.

ناصری بیان کرد: بعد از فعالیت دولت یازدهم سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان سرعین افزایش چشمگیری داشته و این امر رونق اقتصادی منطقه را سبب شده و تحول عظیمی در اشتغال زایی شهرستان سرعین به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: در 4 ماهه نخست امسال 826 هزار خودرو وارد شهرستان سرعین شده و این امر نسبت به ماه های مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته که نشان از افزایش گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان سرعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرعین به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرعین به بهره برداری رسید