مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 19:012015-08-30حوادث

سپهری: شیوه های فرهنگی بهترین اقدام برای مبارزه با موادمخدر است


فعال مدنی و اجتماعی سمن های تخصصی استان مرکزی در امر مقابله ‏با موادمخدر، آموزش را مهمترین راهکار برای مقابله با اعتیاد دانست و گفت: شیوه های فرهنگی بهترین اقدام برای مبارزه با موادمخدر است.

- " از اراک، مبارزه با مواد مخدر باید قبل از وقوع و به صورت پیشگیرانه انجام شود چراکه خطر ‏موادمخدر جدی است و همه آحاد جامعه موظف به مبارزه با این سیل خانمان برانداز هستند.

‏ بااین حال، رسانه در آگاهی بخشیدن به جامعه در باره خطرات خانمان سوز اعتیاد نقشی مهم و اثرگذار دارد که می تواند با ورود در ‏امر مبارزه با این پدیده شوم، با فرهنگسازی موثر و دقیق، نقشی ارزنده داشته باشد.

‏ در همین راستا، ششمین میزگرد تخصصی دفتر خبرگزاری تسنیم" استان مرکزی، به بررسی و واکاوی پدیده خانمان سوز اعتیاد ‏و راهبردهای اجرایی مقابله با این موضوع با حضور "سرهنگ محمد حسنی" رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی، ‏‏"سرهنگ احمد خسروی" معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی، "محمد زیدوند" دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ‏استان مرکزی، "لیلا رحیمیان" و "حمید سپهری" از فعالان مدنی و اجتماعی سمن های تخصصی استان مرکزی در امر مقابله ‏با موادمخدر پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپهری: شیوه های فرهنگی بهترین اقدام برای مبارزه با موادمخدر است

سپهری: شیوه های فرهنگی بهترین اقدام برای مبارزه با موادمخدر است