مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 18:562015-08-30سياسي

کارگروه ویژه ساماندهی مدارس فرسوده در استان قزوین تشکیل شود


به منظور ارزیابی درآمد آموزش و پرورش و همچنین رسیدگی به مدارس فرسوده، کارگروه ویژه ساماندهی مدارس فرسوده در قزوین تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرضیه گرد عصرامروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجزایی آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، با اشاره به پنج سیاست کلان در آموزش و پرورش، اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش ایجاد مشارکت میان اولیاء، دستگاه ها و معلمان است تا از این طریق بتوان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت نقش مؤثری ایفا کرد.

وی با بیان اینکه اگر مواد قانونی شوراها در اجرایی شود بسیاری از مشکلات حل می شود، بیان کرد: در صورت اجرایی شدن مواد قانونی شوراها مشکلات متعددی که در آموزش و پرورش وجود دارد، برطرف می شود.

گرد افزود: از استاندار قزوین خواستار تشکیل کارگروهی ویژه در راستای تحقق درآمد های مصرح در قانون شوراها هستیم که در آن قوانین و ماده های بسیاری وجود دارد که با اجرایی شدن آن دیگر شاهد وجود یک مدرسه فرسوده در استان نخواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چهار گروه تخصصی به استان ها ارائه داده ایم که با همکاری شوراهای آموزش و پرورش استان ها به مذاکره بنشینند و ایده بدهند تا بهترین نکته نظرات را بتوان در راستای رفع مشکلات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه ساماندهی مدارس فرسوده در استان قزوین تشکیل شود

کارگروه ویژه ساماندهی مدارس فرسوده در استان قزوین تشکیل شود